خرید عمده حبوبات

حبوبات پس از غلات، دومين منبع مهم غذايي در سبد خانوار مي باشد. حبوبات، منبع اصلي پروتئين در كشورهای درحال توسـعه هستند و نقش ويژه ای در توليد غذا در ايـن كشـورها دارنـد. اين گياهان، مكمـل خـوبی بـراي پـروتئين غلات بوده و در سيستم هاي كشاورزي كم نهـاده، حـائز اهميـت هستند. استفاده از حبوبات به عنوان مواد اولیه در خورشت ها و ارزش غذایی بالای آن باعث افزایش تقاضای حبوبات شده است. حبوبات در انواع مختلف؛ فله و بسته بندی شده و همچنین کنسروی با کیفیت های متفاوت در بازار به فروش می رسد. خرید فله حبوبات از مراکز فروش عمده حبوبات بهترین راه برای خرید حبوبات تازه و ارزان برای خانوارها، رستوران ها، فروشگاه های مواد غذایی و … خواهد بود.

 

تازگی، شکل ظاهری، درشت و ریزی، بوجاری، دستچین و یکدستی از ویژگی های مهم در خرید حبوبات است. اگر شما نیز قصد خرید عمده حبوبات فله را دارید، ادامه مطالب برای شما مفید خواهد بود.

فروش عمده حبوبات

حبوبات یکی از اقلام غذایی پرطرفدار و ضروری در خانواده های ایرانی می باشد و مقدار قابل توجهی از ویتامین ها و مواد معدنی بدن را تامین می کند. ایران یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان حبوبات است، پرفروش ترین و اصلی ترین حبوبات شامل انواع لوبیا، نخود، عدس، لپه و ماش بیشتر در استان‌های فارس، مرکزی، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان و آذربایجان شرقی … کشت و تولید می شود. اما با توجه به نیاز بازار به حبوبات و تامین آن گاها از کشورهای دیگر نیز واردات حبوبات صورت می گیرد. عمده حبوبات به صورت وارداتی از کشورهای روسیه، کانادا، آرژانتین، قزاقستان، استرالیا، ترکیه و ازبکستان و… تامین می شود.

 

شرکت های زیادی در زمینه فروش عمده حبوبات فله و پخش عمده حبوبات فعالیت می کنند. شرکت بازرگانی راش آیین اطلس غرب در زمینه تامین، توزیع و فروش حبوبات فله به شرکتهای مواد غذایی، فروشندگان عمده حبوبات و … فعالیت دارد. همچنین همکاری مستقیم با تولید کنندگان، کشاورزان و واردکنندگان حبوبات این امکان را برای شما خریداران فراهم کرده است تا انواع حبوبات را بصورت عمده، فله و تناژ با کیفیت مرغوب تهیه کنید. جهت استعلام قیمت روز حبوبات فله و یا خرید عمده حبوبات با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

قیمت عمده حبوبات فله ای

قیمت حبوبات براساس معیارهای مختلفی تعیین می شود. یکی از معیارهای مهم تعیین قیمت حبوبات محل تولید آن محصول است. قیمت حبوبات فله به نوع حبوبات، کیفیت حبوبات، یکدست بودن محصول، بوجاری یا دستچین بودن محصول، حجم خرید عمده حبوبات، داخلی یا خارجی بودن محصول، نوع بسته بندی و نواسانات بازار ارز بستگی دارد. به عنوان مثال در فصل برداشت حبوبات ممکن است شاهد کاهش قیمتها باشیم.

 

با توجه به نوسانات قیمت در بازار حبوبات، قطعا استعلام نرخ روز حبوبات فله یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران خواهد بود. با این حال بازارهای آنلاین برای خریداران امکان مقایسه قیمت‌ها را فراهم کرده است. جهت خرید عمده حبوبات فله ای و استعلام قیمت عمده حبوبات فله با تیم فروش راگ در تماس باشید.

واردات حبوبات

ایران پتانسیل خوبی در تولید انواع حبوبات دارد و بخشی از نیاز بازار به حبوبات با تولیدات داخلی انجام می شود اما همچنان برای تامین بازار، واردات عمده حبوبات به صورت سالانه از کشورهای اروپایی و آسیایی صورت می گیرد. واردات حبوبات گاهی بازار داخلی را به دلیل قیمت مناسب این محصولات در کشورهای دیگر نامتعادل می کند. با این وجود حبوبات وارداتی در بازار و سفره های ایرانی جایگاه اساسی را به خود اختصاص داده است.

 

روسیه یکی از کشورهایی است که انواع عدس، لپه و نخود را از آن خریداری کرده و واردات عمده حبوبات از آن انجام می شود. به همین جهت حبوبات روسیه جایگاه خوبی در بازار ایران پیدا کرده است. علاوه بر کشور روسیه، واردات از کشورهای قرقیزستان و ازبکستان نیز صورت می گیرد. کیفیت حبوبات این کشورها از نظر مرغوبیت، طعم و ظاهر در وضعیت خوبی قرار دارند.

واردات عمده حبوبات از کدام کشورها صورت می گیرد؟

واردات حبوبات از کشورهای روسیه، ازبکستان و کشورهای دیگر بصورت فله ای و با بسته بندی های 20، 30 و 50 کیلویی صورت می گیرد. عدس یکی دیگر از حبوبات پرمصرف است که از کشورهای کانادا، روسیه و ترکیه وارد ایران می شود. خرید و فروش عمده عدس وارداتی توسط شرکت بازرگانی راش آیین یکی از خدماتی است که توسط این شرکت ارائه می شود.
برای خرید عمده حبوبات وارداتی با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب بصورت آنلاین از طریق سایت راگ اقدام کنید.

بهترین حبوبات در کدام شهرها تولید می شود؟

بخشی از نیاز بازار به حبوبات در شهرهای مختلف ایران تامین می شود. تولید عمده لوبیا در انواع لوبیا قرمز، چیتی، کشاورزی، چشم بلبلی و لوبیا سفید عموما در شهر خمین استان مرکزی و استان زنجان صورت می گیرد. بیشترین حجم نخود ایرانی نیز به صورت دوخان، سه خان و فلافلی در کرمانشاه تولید می شود. لپه آذرشهر همچنین معروفترین و پرطرفدارترین نوع لپه داخلی است.

 

 

ماش یکی دیگر از انواع حبوبات است که مخصوص شهرهای گرمسیری ایران است. خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان و آذربایجان عمده تولید کنندگان ماش هستند. انواع ماش های عمرانی، هندی و ارتشی در بازار خرید و فروش می شوند. انواع عدس کانادایی، عدس سبز و عدس دال نیز به صورت پراکنده در شهرهای مختلف کشور تولید می شود و نیاز اصلی بازار نیز به صورت وارداتی و خرید عمده حبوبات تامین می گردد. شرکت راگ آماده همکاری با کشاورزان دست اول و واردکنندگان حبوبات می باشد. جهت فروش عمده حبوبات در صورت تضمین کیفیت مرغوب با کارشناسان ما در تماس باشید.

معرفی انواع حبوبات

حبوبات یکی از مواد غذایی اصلی و پر خاصیت است که منبع غنی پروتئین می باشد. انواع حبوبات شامل موارد زیر می شود:

دال عدس

مهمترین خواص حبوبات چیست؟

همانطور که می دانید حبوبات خواص و ارزش غذایی زیادی دارد و مصرف آن دوبار در هفته به کلیه افراد توصیه می شود. ویتامین های موجود در انواع حبوبات شامل ویتامین A، ویتامین های گروه B و ویتامین K می باشد. همچنین حبوبات منبع خوبی برای فیبر و پروتئین است که جایگزین خوبی برای گوشت می باشد که در کاهش وزن بسیار مؤثر است. بخصوص برای افرادی که تمایل دارند در رژیم غذایی خود کمتر از پروتئین حیوانی یا غذاهای کم کالری استفاده کنند، مصرف حبوبات توصیه می شود. همچنین افرادی که رژیم گیاهی و وگان دارند، می توانند حبوبات را برای تامین پروتیئن بدن جایگزین گوشت نمایند.

 

فولات، منگنز، آهن از مهمترین مواد معدنی موجود در حبوبات هستند که برای حفظ سلامت بانوان و نوزادان بسیار مفیدند. وجود منیزیم در حبوبات باعث دریافت انرژی و تقویت عضلات در ورزشکاران می شود. فواید حبوبات به علت دارا بودن آنتی اکسیدان برای درمان آلرژی و تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ سلامتی بدن برای جلوگیری از سرطان توصیه می شود.

نحوه پخت حبوبات بدون نفخ!

ارزش غذایی موجود در غذاهای گیاهی، وجود ویتامین ها و مواد معدنی موجود در حبوبات دلیل اصلی استفاده آنها در پخت غذاست. خوردن حبوبات ممکن است به علت نفخ آور بودن آن برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند که برای حل این مسئله بهتر است قبل از پخت چندین مرتبه با آب سرد آبکشی شود و چندین ساعت خیس بخورد یا با شعله ملایم پخته شود. استفاده از انواع حبوبات در برنامه غذایی افرادی که دیابت و کلسترول بالا دارند و به دنبال اندام ایده آل هستند پیشنهاد می شود. خواص این دانه های مفید باعث می شود تا خرید عمده حبوبات از رونق بالایی برخوردار باشد و تاجران زیادی به دنبال خرید و فروش عمده حبوبات باشند.

 

غلات

غلات دانه های خوراکی مفیدی هستند که اصلی ترین منبع غذایی خانوارها را تشکیل می دهد. انواع غلات عبارتند از: جو پوست کنده، بلغور جو، جو پرک، جو دوسر پرک، گندم پوست کنده و بلغور گندم. گندم و جو از جمله غلاتی هستند که فیبر فراوانی دارند که موجب کاهش فشارخون شده و در جلوگیری از بیماری های قلبی موثر است. از جمله فواید گندم حفظ سلامت روده، جلوگیری از بیماری های قلبی، جلوگیری از ایجاد سرطان روده بزرگ است. بلغور گندم نیز منبع غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر، آنتی‌اکسیدان‌ها و ریزمغذی‌هاست. کشت عمده گندم کشور در استان های خوزستان، فارس، گلستان، کرمانشاه و کردستان صورت می گیرد.

 

جو دو سر در مناطق رطوبتی و سردسیر رشد می کند. واردات جو دو سر و گندم به طور عمده از روسیه، قزاقستان، آلمان، استرالیا صورت می گیرد. واردات جو دوسر در شکل های مختلف پوست کنده، با پوست، پرک درشت و پرک خرد شده صورت می گیرد. مصرف جو برای بیماران مبتلا به نقرس مفید بوده و از سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری ها محافظت می کند. برای استفاده از فواید بهترین مواد غذایی می توانید جهت خرید عمده حبوبات و غلات با شرکت راش آیین در تماس باشید.

خرید عمده حبوبات از شرکت راگ

جهت خرید عمده حبوبات، همچنین تهیه و سفارش انواع حبوبات با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می توانید با تیم فروش شرکت راگ در تماس باشید. این شرکت فروش انواع حبوبات و غلات را با قیمت مناسب ارائه می دهد که با استفاده از تجربیات فراوان در زمینه خرید و فروش حبوبات فله، واردات عمده حبوبات و توزیع آن به سراسر کشور بهترین انتخاب است.

    همراه شما هستیم

    راه های ارتباطی با ما

    برای ثبت سفارش یا خرید کالا و یا استفاده از خدمات گسترده و متنوع شرکت راش آیین می توانید از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید و یا از طریق پرکردن فرم روبرو درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.