درباره ما

شرکت راش آیین اطلس غرب با سالها سابقه درخشان در تجارت و تامین مواد اولیه غذایی، شیمیایی، ساختمانی و غیره با ایجاد روابط پایدار تجاری، نقش مهمی را در تجارت با سایر کشورهای منطقه دارد. این شرکت با دارا بودن مجوز رسمی به شما کمک می کند تا تمامی خدمات صادرات، واردات، لجستیک و حمل کالا را در کمترین زمان انجام دهید. یکی از حوزه های تخصصی راگ همکاری و مشارکت در صادرات کالا به روسیه و واردات کالا از روسیه به ایران می باشد. در همین راستا نه تنها با کیفیت ترین محصولات را برای صادرات، خرید مواد اولیه شیمیایی و مواد غذایی و ساختمانی تامین می کند بلکه سریعترین و سودآورترین راه تجارت را برای تان هموار می سازد.

اهداف راگ

حوزه صادراتی راگ

این شرکت در سال ۲۰۱۷ فعالیت رسمی شرکت لئوپارد را در کشور روسیه با ثبت دفتر رسمی در سنت پترزبورگ آغاز کرد تا راهی هموار برای تجار و بازرگانان در جهت انجام فعالیتهای تجاری بین ایران و روسیه باشد. در صورت درخواست مشتری، شرکت راش آیین اطلس غرب امکان ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کشور روسیه، نقل و انتقالات مالی و پوشش نیاز مشتریان را با حداقل ریسک تجاری دارد.

 

جهت دریافت هرگونه مشاوره بازرگانی، مشاوره مالی، ثبت شرکت، صادرات و واردات، اخذ ویزا و اقامت در روسیه و یا سایر کشورهای منطقه و هر نوع فعالیت تجاری و بازرگانی با مشاوران و متخصصان شرکت ما در تماس باشید. ما با رعایت و اشراف کامل بر قوانین تجارت مناسب ترین راهکارها را در جهت حفظ منافع شرکای تجاری ارائه می دهیم.

    همراه شما هستیم

    راه های ارتباطی با ما

    برای ثبت سفارش یا خرید کالا و یا استفاده از خدمات گسترده و متنوع شرکت راگ می توانید از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید و یا از طریق پرکردن فرم روبرو درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.